Monday, May 11, 2009

aku dgn ayam penyet


Smlm...hari best sgt2 kat aku.yerlah dah lama aku tak kuar dating mcm dolu2 dgn Mr. R aku ni.pada akau dah ader lah dah 6 bulan asyik kuar makan jer...tak der nak dating mcm smlam.isy...tapi sebenarnya kalau selalu pon boring gak.bila jarang2 org kata benda tu akan jadi sweet.ini pada aku tak tau lah pulak pada org lain.


asalnyer nak melepak kat MIHAS.tapi ramai sgt kitorg pon melencong area damansara....melepak lah kat restoren ayam penyet, the curve.aku bayangkan ayam penyet tu...ayam yg kemek2...ader gak terbayang yg dah kena langgar pastu penyek.tapi takkan BF aku nak bawak makan kat tempat mcm tu...sah2 tak halal!ghupernyer...bukan sekadar ayam penyet tapi ikan pentet pon ader.sedap la....lagi2 time perot aku lapor!









nilah ayam penyet dgn ikan bawal penyet nyer...




No comments:

Post a Comment