Thursday, May 14, 2009

aper la nasib aku.....

smlm...kalau lah aku jatuh...mmg memalukan aku.action sgt nak pakai kasut berheel ni.tgh jalan ala2 model catwalk kat tgh 2 cafe tu, kasut aku terpele'ot!dah la aku sorg....nasib baik tak terus jatuh.nasib baik aku tapau. kalau aku bawak mkanan dlm tray agak nyer dah lama makanan tu tumpah...isy...tak dpt aku membayangkan!



<<<ha ni la kasutnyer yg hampir meninggalkan kejadian tragis smlm





pastu ptg smlam time aku nak mandi.lagi satu malang nasib aku. shower bilik aku jatuh atas dahi aku. aku nak betulkan saluran air.....tiba2...KELETUK!tak pasal2 shower tu landing canteeeeekkkkk punyer kat dahi aku!aku terkaku dan rasa msm ada burung dgn bintang kat dahi aku.first2 aku sebut...'nama aku azira...'...alhamdulillah...aku tak biol lagi...otak aku waras lagi!tapi pastu...sekitnyer...buat aku pening sampai sekarang.masih ada terasa lekukan bawah kulit dahi aku ni dan aku terasa pening sgt2!tapi aku bersyukur kerana sampai hari ni aku masih mengingati benda2 yg lepas dan mengenali dunia aku hari ini.....hehehehehe



tak la teruk mana pon...tapi itula kesannyer di dahi aku....>>>

No comments:

Post a Comment