Monday, May 11, 2009

gi Times Square

Sabtu tu...masa aku terisi gak...ada gak si budak yana ni yg kaki shopping mcm aku.hehehehe....merambu lah kitorg kat t/square tu.aku pon sampai naik kelabu mata nak beli brg.cadang nak beli seluar mailto:ketat@ tight dgn kasut jer...lama2 aku shopping baju dgn sluar jer. kasut xdpt sbb mata dah kelabu tgk byk sgt kasut yg cun.gambar tu gambar Lot10...sajer nak poyo.aku hepi la sbnrnyer shopping dgn dia coz taste dia lebih kurang sama dgn aku.Yana...next time aku shopping dgn ko jer lar yer...hehehehehe

dlm monorel kitorang dah start bergambor. mujur time pergi tu tak ramai org...so ibarat monorel tu bapak kitorang yg punya.yg ada dlm tu mcm manusia2 yang kitorang tumpangkan.sungguh mulia hati kitorg...ahakz!!
posing sana posing sini...sampai tak perasan dah sampai mana...huhuhuhu...nasib baik x terlajak.
sampai2 jer...kitorang mcm berkawat meredah kedai2 baju dan kasut.mula2 mmg excited...mcm xtau penat.dlm hati boley tahan gak yana ni.lama2 dia pancit aku lapar!melantak lah kitorang kat KFC sambil tgk2 org dating.eleh....dating...aper brg....(pd hal dlm hati aku....meronta2!). tak lama pastu kitorang balik umah la...aku pon tido....


No comments:

Post a Comment