Friday, May 22, 2009

Balik kampooooongggg!!

hari ni aku balik kg...sepanjang minggu ni dari hari isni sampai ptg td mmg hati aku tak sabar2 nak balik rumah parents aku kat sungai besar. Lagi2 aku dpt tau seseorg nak hantar aku balik. Memang aku suka giler! Yerlah....dgn org tu pulak tu...lagi tak berbunga2??!!hahahahahaha!
Lagi bertambah berbunga2?hehehehe...biler rumah mak abah aku ada internet!kwang3x!TAPI itu bukan pemyebab aku nak balik kg...aku rindu diorg sebenarnya.termasuk adik2 aku yg sekolah lgi....termasuk dgn si buncit tu la.sepanjang perjalanan aku balik kg....aku tak lekang tangkap gambar.hehehehehe...nak masuk blog la katakan...bak kata member aku 'menceapub'....aper tu???
MENCARI PUBLISITI!hehehehehe.
aku dia amek dr ofis tepat jam 5.aku pon tak sangka dia begitu cepat...hari ini dalam sejarah.hahahaha.
sepanjang jalan...mcm biasa la....dia akan pasang radio bernama.....BERITA 24 JAM!aku kena akur...maklumlah menumpang kereta org kena sedar diri.tapi mujur kali ni dia tak pasang cd nasyid yg sgt menyengat telinga aku ni.bukan aku tak suka nasyid...aku nak rendahkan industri muzik nasyi....tapi kumpulan tu nyanyi HANCUZZZZZZ!!!!!bagi adik aku pon...belum tentu dia akan dgr sampai habes.
back to the topic...
hurm....mujur dia pasang cd hero aku...JUSTIN TIMBERLAKE...walaupun dah lama punyer cd...tapi still fresh dlm otak kitorg.aku tak tau nyanyi omputeh ni pon bantai jer nyanyi.....asalkan ada bunyi.kalau tak nyanyi aku tangkao gambar...pastu kena sakat dgn dia memanjang.cuma yg bezanya.....aku tak tido langsung!

dari mahkamah to sg buloh....agak jammed, maklumlah time masyarakat majmuk kat malaysia ni balik kerja.ada la satu accident kat are sg buloh slps penjara....tapi mujur tow truck dah angkut keta accident tu.kalau tak, ntah pukul berapa baru sampai.
masuk area kuala selangor nak ke Ijok, Bkt Rotan dan Assam Jawa.herm...aku sgt2 takut.mana taknyer asyik memotong macam F1!aku dok pikir mcm2...walaupon aku ni ligat bawak kereta motor tapi bab keselamatan aku jaga. yerla...iman tak cukup lagi.....tak ready lagi utk apa2.pastu impian nak kaya, dan capai impian+kawen tak tercapai lagi.oooooo...tidak!

dalam pukul 6 lebih aku sampai area kuala s'gor.uih!lagi berbunga2....dlm pukul 7 aku dah sampai rumah org tua aku.seronoknyer!aku nampak org tua aku dah tunggu depan laman...kat buai.hehehe...lain mcm jer mak.ader pape keerr???
tapi aku lagi terkejut...pak dud sblh umah pon ada....hurm.....pak dud kereta MyVi SE...hehehehe.PERGH!tercabar iman aku tgk kereta dia!

malam lepas makan malam abah repair keta yg aku tumpang tu.....dlm pukul 11pm di pon balik.BYE.....
hurm....jumpa lagi next week.dia pon selamat sampai dlm pukul 1pg.alhamdulillah.



<<



<<









<<

No comments:

Post a Comment